Google Google

Гарантия

Здійснюючи замовлення на сайті інтернет-магазину e-star.com.ua, в телефонному режимі у оператора колл-центру або в стаціонарному магазині Ви погоджуєтесь з умовами купівлі продажу, які регулюються розділом 58 «Цивільного кодексу України» та ознайомлюєтесь з гарантійними зобов’язаннями нашого магазину та правами і обов’язками клієнта, що регулюються законом України «Про захист прав споживачів».

Інтернет-магазин не несе відповідальності за товар пошкоджений перевізником, втрачену вигоду та форс-мажорні обставини. Також за шкоду причинену проданим товаром в результаті його використання не за призначенням або не дотримання інструкції вказаної виробником та за наслідки використання бракованого товару.

Інтернет-магазин не несе відповідальності за зміну виробником початкової комплектації чохла, скла та плівки кінцева ціна комплектації озвучується оператором при оформленні замовлення і може відрізнятися від вказаної на сайті.

Інструкція при отриманні посилки:

Кожна посилка, що відправляється нашим інтернет-магазином через посередні компанії перевізники, застрахована на вартість покупки та при відправці перевіряється працівниками на комплектність та цілісність також працівники компанії перевізника при пакуванні перевіряють цілісність товару в посилці.

Тому будь-ласка перевіряйте всі отримані посилки на цілісність та комплектність відразу на місці отримання в присутності представника компанії перевізника.

При виявленні неповної комплектації, пошкоджень товару ВІДРАЗУ, НЕ ВИХОДЯЧИ З ВІДДІЛЕННЯ АБО В ПРИСУТНОСТІ КУР’ЄРА складайте акт на пошкодження або неповну комплектацію та повідомляйте менеджера інтернет-магазину.

ПРЕТЕНЗІЇ НА НЕКОМПЛЕКТНІ АБО ПОШКОДЖЕНІ ПОСИЛКИ, ЩО РОЗПАКОВАНІ НЕ НА МІСЦІ ОТРИМАННЯ ТА БЕЗ ПРИСУТНОСТІ ПРЕДСТАВНИКА КОМПАНІЇ ПЕРЕВІЗНИКА НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.

Якщо Вам в посилці прийшов товар який Ви не замовляли – то просто залиште посилку на відділенні та повідомте менеджера колл-центру за вказаними на сайті номерами телефонів і ми в той самий день відправимо те що потрібно + подарунок від магазину.

Якщо Вам в посилці прийшов товар який Ви не замовляли та посилка розпакована НЕ НА МІСЦІ ОТРИМАННЯ І БЕЗ ПРИСУТНОСТІ ПРЕДСТАВНИКА КОМПАНІЇ ПЕРЕВІЗНИКА – то повідомте менеджера колл-центру за вказаними на сайті номерами телефонів. Повернення посилки відбувається як обмін та повернення аксесуарів належної якості згідно ст..9 Закону України «Про захист прав споживачів».

1. Обмін та повернення аксесуарів, чохлів, плівок та захисних скляних поверхонь належної якості.

Згідно ст..9 Закону України «Про захист прав споживачів» в нашому магазині Ви можете без проблем повернути або поміняти товар належної якості протягом 14 днів не рахуючи дня покупки або дня отримання посилки від компанії перевізника.

При цьому повинні бути виконані наступні умови:

- Повинен бути збережений товарний чек який приходить Вам наклеєним на упаковку поштової служби;

- Придбаний товар не повинен бути у використанні і мати слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;

- Придбаний товар повертається у повній комплектації, коробка та упаковка не повинні бути пошкоджені;

- Захисні плівки та скло не повинне бути поклеєними, комплектні серветки та стікери не повинні бути у використанні, роздрібна коробка повинна бути цілою та не ушкодженною;

- Товари, які придбані по акції та які купувались комплектом (2 товари по ціні одного, товар в подарунок, плівка в подарунок, скло в подарунок та інші подарункові товари) повертаються тільки придбаними комплектами (якщо інший варіант не озвучено оператором магазину за погодженням відповідальної особи);

- На лічильнику мобільного телефону повинно бути не більше 5хв розмов, програмне забезпечення не піддавалось змінам, об’єм переданих данних не повинен перевищувати 20мб.

Повернення або обмін товару належної якості відбувається наступним чином:

- Якщо товар був придбаним в стаціонарному магазині, то повернення чи обмін відбувається в магазині-продавцеві. Проводиться його огляд на предмет пошкоджень та комплектності, якщо товар відповідає вищезазначеним вимогам, то повернення коштів або обмін відбуваються негайно (за наявності товару обраного клієнтом);

- Якщо товар був придбаним з доставкою по Україні, то Ви відправляєте придбаний комплект на реквізити вказані оператором колл-центру звичайною посилкою з оплатою вартості доставки (так як товар належної якості обмінюється / повертається за Вашим бажанням). По отриманні товару проводиться його огляд на предмет пошкоджень та комплектності, якщо товар відповідає вищезазначеним вимогам, то відправка товару на обмін виконується в період 24 години з моменту закінчення перевірки, але не пізніше термінів вказаних в ст..9 Закону України «Про захист прав споживачів» (за наявності товару обраного клієнтом) або у терміни узгоджені з клієнтом (за відсутності товару на складі). Повернення коштів виконується на протязі 1-2 днів на картку «ПриватБанку» крім валютних карток, поштовим переказом на протязі 1-2 днів (за винятком якщо термін доставки перевищує вказані терміни або форс-мажорних обставин) «Новою поштою» (оплата переказу за рахунок клієнта згідно тарифів «Нової пошти»), на картку будь-якого іншого банку (крім валютних карток) з оплатою комісії за рахунок клієнта на протязі 1-2 днів. Інші способи повернення коштів уточнюються з оператором за погодження відповідальної особи інтернет-магазину. У деяких випадках (проведення експертиз та затримки повернення коштів) терміни регулюються Законом України «Про захист прав споживачів».

2. Гарантія та обмін аксесуарів, чохлів, плівок та захисних скляних поверхонь не належної якості:

Гарантія розповсюджується на весь асортимент чохлів, аксесуарів, захисних плівок, захисних скляних поверхонь.

Гарантія розповсюджується тільки динаміки навушників.

Гарантійні терміни вказані у характеристиках товару у графі гарантія. Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або товарний чек магазину e-star.com.ua. Термін гарантії встановлюється виробником і може бути змінено.

Гарантійні претензії не приймаються:

- на пошкоджений, розбитий, товар з механічними, хімічними, фізичними та іншими дефектами, який винесено з відділення поштового перевізника або забрано у кур’єра без складання акту про пошкодження товару на місці отримання. (Якщо Вам прийшов (дефектний або розбитий товар), то вся відповідальність на перевізникові, який взяв цілий та не пошкоджений товар на транспортування і привіз розбитим);

- на пошкоджений, розбитий, товар з механічними, хімічними, фізичними та іншими дефектами, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;

- на товар в процесі експлуатації якого було порушено правила використання зазначені в експлуатаційних документах до товару або на офіційному сайті виробника;

- на неякісно поклеєні захисні плівки та захисні скляні поверхні, які були поклеєні не у нашому сервісному центрі (винятком є заводський брак встановлений після експертизи);

- на кабелі для зарядки та передачі даних, AUX-кабелі, шнури для навушників у випадку їх перегину, розриву та механічних пошкоджень, використання зарядних пристроїв не рекомендованих виробником;

- на зарядні пристрої від мережі 220В або автомобільні зарядні пристрої у випадку перепадів напруги та попадання сторонніх речовин в корпус пристрою;

- виявлено сліди розбирання та ремонту товару.

В гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадку, якщо товар не відповідає вищезазначеним вимогам!!!

Повернення або обмін товару не належної якості відбувається наступним чином:

Повинні бути виконані наступні умови:

- Повинен бути збережений товарний чек який приходить Вам наклеєним на упаковку поштової служби;

- Придбаний товар повертається у повній комплектації, коробка та упаковка повинні бути збережені;

- Товари, які придбані по акції та які купувались комплектом (2 товари по ціні одного, товар в подарунок, плівка в подарунок, скло в подарунок та інші подарункові товари) повертаються тільки придбаними комплектами (якщо інший варіант не озвучено оператором магазину за погодженням відповідальної особи);

Повернення або обмін товару не належної якості відбувається наступним чином:

- Якщо товар був придбаним в нашому магазині, то повернення чи обмін відбувається в магазині-продавцеві. Проводиться його огляд, експертиза пошкоджень та комплектності у терміни вказані в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо товар підлягає ремонту, то інтернет-магазин зобов’язується усунути дефекти у терміни зазначені в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо це не можливо, то виконати обмін або повернення коштів у терміни зазначені в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів»;

- Якщо товар був придбаним з доставкою по Україні, то Ви відправляєте придбаний комплект на реквізити вказані оператором звичайною посилкою з оплатою вартості. По отриманні товару проводиться його огляд, експертиза пошкоджень та комплектності у терміни вказані в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо товар підлягає ремонту, то інтернет-магазин зобов’язується усунути дефекти у терміни зазначені в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо це не можливо виконати обмін або повернення коштів у терміни зазначені в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».